Tuesday 28 May 2013

pemuliharaan rekod...

iklan jap.. lari dari tugas hakiki....
pg tadi dah anto cpu masuk icu...entah aper merajuknyer semua nyer jadi lambat nak buka... x per .. kasi rileks itu cpu dulu..
meh kiter stroy pasal kursus yg aku follow minggu lepas.
tempat kejadian... memorial tun abdul razak. kalo tak kenal saper dier.. kat bawah ni ader gambo dier.
memorial ni berjiran dengan taman burung KL. so, maser breakfast dgn lunch tu .. aku ditemani dgn bunyi-bunyian serta kicauan burung yg jarang2 dah aku dengar.
kursus kali ni mengisahkan pemuliharaan rekod. tahun lepas aku g utk pendaftaran rekod jer. maser tu kat memorial tun hussein onn. maser lunch tu sempat ler aku jengah koleksi tun hussein onn ni. yang kat tun razak ni x sempat plak. sedikit kemalasan melanda. adeh.... jauhkanlahhhhhhh


sambil menikmati juadah sambil mencuci mater ..

antara barang - barang yang diperlukan utk memulihara rekod

di pagi hari pertama kursus. muker dah start blur habis. sesungguhnyer waktu kejadian tu, badan aku jer ader kat situ. fikiran dah kelaut... mmg x fokus habis. mujurla kursus kali ni banyak latih amali. x ler busan sgt kan .


ni ler tenaga pengajar yang banyak berjasa kat kita- kita orang ni... maner tau biler mqa pindah kat enstek anti akan tubuhnyer unit foresik ni kan...dah tentulah aku bukan orgnyer.. kerja memulihara ni sgt2 mencabar serta kene banyak sgt bersabar. kompom.. aku bukan calon2 kategori tersebut...


salah satu hasil dari latih amali....yang ini dipanggil sandwich... tisu bahan tisu.. sgt mencabar keimanan aku...  tisu ni senang koyak ok... kali keempat aku buat baru menjadi ...


kusyuk la konon... ni dah hari kedua program


mula beraksi.. huuu aurat.. aurat..


dengan ingatan tulus ikhlas.... halalkan segalanyer ilmu tu yer .. en. zam :)


No comments: