Wednesday, 16 May 2012

alahan

mengandung kali ni agak teruk gak alahan yg aku terima.. bermula dgn demam nyer... dan sehingga ke hari ni, asal ptg jer aku mual yg teramat sgt.. muntah jer belum lagi..kalo ikutkan ati mmg tak larat nak drive balik.. tapiku gagahkan jugak. demi si tome tome bertiga tu ... samapai umah..katil tempat pertama aku tuju. agak2 dah lepas 1/2 jam baru le gerak balik...
huuu kali ni la baru aku merasa alahan .. kalo dulu.. pantang jumpa makanan .. aku sebat jer..
la ni pandang nasi je mual... kritikal ni....

mlm tadi pon aku ble telan sup cambell dgn roti gardenia jer....

alhamdullilah .. aku masih lagi mampu g keje walaupon simtom malas tu ditahap palingggggg atas....

2 comments:

Sindora83 said...

hoho...tahniah kak nor! Adham nak dpt adik lg rupenye...Akak, ape tanda2 awal preggy? Nak dgr dari pengalaman org plak...heheh~.

***pssssttt! Agaknye kali ni nk dpt pompuan plak kot, tu yg alahan lain mcm :)

anitadiana said...

Tahniah nor...cepat adham nak dapat adik..harap kali ne gegirl..he..he..