Thursday 13 September 2012

isnin..selasa..rabu...khamis... yg tak best..

senin ..
first check up kat PPUM.. sampai dlm kul 9.. sebabnyer guna driver.. so, harusla menunggu driver bersiap2. dah siap minum air gula walaupon aku ckp kat nurse tu baru jer bekpes..
lagi sejam kene amik drah.. dlm menunggu amik darah tu, nama dipanggil. masuklah aku berjumpa dgn dok. aku bole tak hengat biler firstday period terakhir aku.. wakakak..tahap kronik ni ....
memandangkan waktu hampir ke tengahari.. maker dgn rasminyer aku dpt mc... balik pas mamam terus bom..

selasa...
topik suria arini 'petanda'.layan gak la ..pas tu otw opis tingkap jazzzzzzz x ble naik.. cam biasa call ayahanda tercinta .. utk direpairkan.. tup2 boleh naik sendiri plak.. ok. punch kul 8.25 pg... kira lambat arrr tu .
pas tu aku buka email.. nora plak masuk sepital ... adeh.. apakah? baru jer minggu lepas aku bergurau senda dgn dier.. tak puas hati, aku call dier. dier dah ader kat umah. katernyer dier mengadung luar rahim. baru sebulan. pas tu keguguran.... tu yg dioperate nyer.. yg menjadi kemusyiklan aku ni, dier pakai iud.. cam ler leh tersangkut.. dgn kater lain ... tu semua KUASA TUHAN. KUN FA YA KUN , MAKA JADILAH IA.
pas tu, somi k. yanz plak kat ppum ICU lg ... perh.. agak2 biler la nak dengar berita best..

rabu.....
hanya kerana hujan yang maha lebat mlm tadi, maka dipagi harinyer berlakulah kesesakan lalulintas yg maha hebat... dari kul 7.30 aku kat mrr2 .. sampai la kul 9.21 aku punch in....
perh...... terbaik.... mujur bos nan hado ... rasenyer cam dah lamer tak jadi cam ni... selalunyer aku pantual jer waktu keje. paling lmbt pon 8.28 .... ari ni pon g dgn driver ...

khamis....
tayar kete plak pancit.. aper lagi ... mujur g dgn driver... kalo tak El gak ler ari ni.
lunch tadi terdengar gosip mengatakan laki k.yanz dah meninggal. terkejut beruk la aku coz baru sat2 jer aku tengok status fb dier laki dier dlm icu lagi.. adeh. aper lagi menjerit aku dkt kembar aku ajak g sepital.
sah itu hanya gosip.. laki dier masih idup lagi ... dan utk pertama kalinyer aku menjejakkan kaki kat icu. berdebar2 rasenyer mase menjejakkan kaki dlm icu tu .
aku hanya mampu doakan semoga laki k. yanz cepat sembuh. kalo dah ditakdirkan jodoh k.yanz dgn laki dier smpai sini.. maka redhakan lah...
ermm cakap org senang arr.. cer kalo kene batang idung sendiri .. mau terduduk.....

jumaat...
yg pastinya akan ada kenduri tingkat ... jamuan rayer 13 A.......

No comments: