Friday 30 March 2012

the mysterious love...

tu ler citer yg slalu aku tertunggu2 kul 7 chanel 708 @ tv8...
semalam episod terakhiryer...
so moral of the story... kalo kiter cintakan sesorg tu dgn penuh keikhlasan... kiter akan berjaya juga menawan hati org tu walaupon mak apak yer tak gemor...
so, aku wajib tanamkan keikhlasan.. dlm diri ni waktu bekerja .. bercinta serta segala yang dilakukan..
almaklumla... dua ari lepas baru jer bos tetayang menambahkan keje aku lagi yg sewajibyer 'cc' aku buat...
sedikit terkejut dgn emel yg dibaca.. namun jauh disudut ati .. memikirkan terbawakah tanggungjawab tu..
maha berat sebenoryer beban yg dipikul..
dan dengan kater lain lagi .. bos tetayang aku ni dah mula mempercayai kerja2 yg aku lakukan...
p/s: wah.. pepagi lagi dah buat sesi luahan rasa pilihan raya ..

good luck to my self :)

No comments: