Tuesday, 13 December 2011

aper yg tertinggal..

lamer aku bercuti.. bermula dari awal muharam... sunatkan aiman & ammar... cuti selama seminggu... pas tu sambung lagi dek kerana incik adham plak kene demam campak.. mujurla omak nyeee banyak cuti lagi .. dan akan cuti kembali pada 21 hb ni.. g settle kan incik adham nyer cucuk campur skali beli brg2 sek. abg2 nyer...
baru bercadang nak cuti last week of december.. nampaknyer nan ado la.... . x per next yer.. kiter kumpul lagi n' cuti panjang end of december 2012.. insyallah....
sepatutnyer dan seharusnyer pada 3 december ari tu aku g dataran coz aku terlibat dgn pesta tarian cuti2 satu m'sia... hampa sekali lagi la... hajat dicita tidak menjadi dgn kejadian demam campak incik adham tu.. x sanggup plak rasenyer nak tinggalkan bebudak tu ..
so, next year.... x mau janji aper2 ....kiter hanyer mampu merancang .. tuhan yg menentukan ...
tinggal dua minggu lagi utk menghabiskan tahun 2011.. ader beberapa perkara penting yg perlu dilaksanakan:
  • pindah rumah - dah dpt dlm proses mengemas, mengecat dan segala me'...
  • kuar skim perkhidmatan baru- dah kuar dan perlu dipahamkan... [cam ader peluang naik pangkat cepat jer ni] 
  • ganti puasa - asal nak buat jer ader je halangannyer

1 comment:

anitadiana said...

tak pa lah nor..anak di utamakan dulu...tapi semua dah siap pekej ke apa,buku ,sunat cucuk..ok lah tu..harap semua dah baik...amin....tarian tu tahun depan ada lagi...